top of page

Eerste O&O project biomimicry.

Mijn eerst ooit ontwerp van o&o is begonnen op 9/8/2019. Mijn groep leden warren Mads, Sofie, Aliben en ik.



Je moest een product maken die iets met biomimicry te maken had. Het opdracht gever was Artis. Mijn groepje hebben we een best leuk ontwerp gemaakt. Het is een gebouw en de bovenste verdieping draait mee met de zon zodat je altijd zon in je woonkamer hebt, het is gebaseerd op een zonnebloem die met de zon meedraait.


Het was eerst moeilijk werken met ons groepje maar toen werd het makkelijk

het ontwerp proceses ging best goed. Eerst was het best moeilijk om samen te werken omdat niemand het zelfde wou. maar daarna werd het makkelijker nadat we een plan hadden. Nadat we al ons vooronderzoek hadden gedaan zijn we begonnen met ons maquette maken. Het maquette maken was leuk! we mochten knutselen en verven.





Jammer genoeg heb ik geen foto van ons groepje.

bottom of page